.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسي: انقلاب زماني مي ماند كه شهدا بمانند

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار با امام جمعه شيرگاه ، فرماندار سوادكوه و تني چند از اعضا ستاد گراميداشت حماسه 7 اسفند شيرگاه گفت: انقلاب زماني مي ماند كه شهدا بمانند.

به گزارش کمیته خبری دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، در اين ديدار آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به رشادتها و جانفشاني هاي مردم شيرگاه در 7 اسفند و نقش شهدا در پايداري نظام مقدس جمهوري اسلامي گفت: استان مازندران و كلاً ايران اسلامي حماسه عظيم شهري كوچك اما مقاوم و الگو همچون 6 بهمن آمل را فراموش نمي كنند كه چگونه مردم آن شهر توانستند با حضور به موقع خود دشمنان و ضد انقلاب را با اهدا دو شهيد و چندين مجروح از اين شهر بيرون كنند. كه اين حركت مردم شيرگاه جاي تقدير و تشكر دارد.
آيت الله طبرسي افزود: بقول فرمايش رهبر معظم انقلاب ما بايد اينگونه وقايع را پررنگ كنيم چون اين حماسه ها تاريخ يك مملكت است و ملتي مي تواند زنده باشد و زنده بماند كه تاريخ آن زنده بماند و اين خاطره ها باعث مي شود به ياد نسل جوان امروز باشد كه گذشتگان چه رشادتها و چه مقاومت ها از خود نشان دادند تا اين انقلاب بماند.
نماينده ولي فقيه در مازندران همچنين گفت: اين شهدايي كه از شيرگاه تقديم انقلاب شد تنها شهيد شهر شيرگاه يا مازندران نيست بلكه شهيد ايران و جهان است چون شهيد مرز و جغرافيا ندارد چرا كه شما مي بينيد امام حسين (ع) در كربلا در يك كشور كوچك به نام عراق به شهادت رسيدند اما خون پاكش عالمگير شده و شهيد همه دنيا نام گرفته است ما در استان مازندران 10 هزار شهيد در دفاع مقدس تقديم انقلاب كرديم كه بايد عرض كنم اين شهدا مال استان مازندرا ن نيست مال تمام ايران و دنيا است و لذا ما وظيفه داريم همانطوريكه براي اسلام تبليغ مي كنيم بايد براي شهدا هم تبليغ كنيم كه اگر مي خواهيم انقلاب بماند ولايت فقيه محكم باشد بايد شهدا بمانند و آن حماسه سازان را زنده نگه داريم و دشمنان ما سعي مي كنند مراسم شهدا و يادواره ها را كم رنگ جلوه دهند و بايد حواسمان جمع باشد كه اينها يعني شهدا سرمايه هاي ما هستند.
در ابتدا اين ديدار حجت الاسلام مهدوي امام جمعه شيرگاه طي سخنان كوتاهي از دو شهيد شيرگاه كه بدست ضد انقلاب در 7 اسفند به شهادت رسيدند شهيد داوديان و شهيد دوست علي زاده ياد كرده و برنامه هاي اين روز را اعلام داشته و از نيروهاي مردمي اين شهر بخاطر برگزاري مراسم 7 اسفند شيرگاه كه خود جوش بوده تقدير و تشكر كرد.

وي در بخشي از سخنان خود گفت: ضد انقلاب زماني كه به شيرگاه با تير و تفنگ حمله كرده بودند فكر نمي كردند كه مردم ولايتمدار شيرگاه با چوب و بيل و داس و كلنگ به دفاع از حريم اسلام مي پردازند كه ما ديديم با حضور مردم ضد انقلاب پا به فرار گذاشته و متواري شدند امام جمعه شيرگاه گفت: ما از نماينده مقام معظم رهبري در مازندران مي خواهيم اين شهدا و حماسه 7 اسفند را به گونه اي نگاه كنند همچون آمل و حماسه 6 بهمن كه اين در تاريخ كشورمان ثبت شود و از ائمه جمعه شهرهاي مازندران مي خواهيم تا در خطبه دوم نماز جمعه يك نگاهي به اين حماسه داشته باشند. فرماندار سوادكوه با ارائه گزارشي از فعاليت هاي ستاد مردمي مطالبي عنوان كرد و برنامه هاي اين رويداد مهم را كه با حمايت مردم برگزار مي شود را با ارزش توصيف كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.